Wednesday, June 10, 2009

kne tag ag..~!

bella kne tag ngn eka


1.Bekas kekasih saya adalah :


=lelaki yang okies




2.Saya sedang mendengar :


=lagu




3.Mungkin saya patut :


=mnyanyi skli..heheh




4.Saya suka :


=suka kanak-kanak & ketenangan




5.Sahabat-sahabat baik saya :


=ain,apit,kcik,raziz,khairul,nadzrul n dak2 kolej legenda..




.6.Saya tak paham :


=situasi sekarang




7.Saya kehilangan :


=sim card celcom




8.Ramai yang berkata saya... :


=pendiam..[ckit la..]




9.Makna nama saya


=yang berjaya..




10.Cinta itu adalah:


=sesuatu yang suci dan indah juga ada kasih sayang




11.Di suatu tempat, seseorang sedang :


=merehatkan dri dr masalah y d hadapi nya




12.Saya akan cuba


=menjadi lebey peramah..[gler seyh..]




13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :


=forever n ever




14.Telefon bimbit saya :


=comel jew..




15.Bila saya terjaga dari tidur :


= berkata2..nk wt pe pas nie..




16.Saya paling meluat apabila :


=tengok keadaan y kucar kacir..




17.Pesta/parti adalah :


=untuk hilang kn tekanan




18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :


=kura-kura & arnab




19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :


=kanak2 & remaja




20.Hari ini :


=kne wt xment ag lorh..




21.Malam ini saya akan :


=on9 dan abh kn xment..




22.Esok pula saya akan :


=khamis..saya ad viva la..




23.Saya betul2 inginkan


=laptop & handphone sony




24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :


=senyum,hari y ceria..




25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :


=shopping complex




26.Makanan Barat atau Jepun :


=seluruh dunia




27.Bilik yang terang atau gelap :


=gelap..good for sleep..terang..good for stdy




28.Makanan segera adalah :


=sangat sedap...sehingga mnjilat jar..[kuaq lak iklan kFc..huhu]




29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?


=p tdo la..otk tuh ngh ting tong..




30.Siapa yang anda nak Tag?


=sume follower den...korang buat..xbuat ciap korng..huhu

No comments: