Wednesday, November 10, 2010

pencarian khazanah lame d sungai buloh

seronok tak terkate ble hampir semua kezen blik uma opah ku.tyme tu ad la plak y nk cri khazanah lelame . even ad part y terjerit2 , maen kejar2 tp pencarian khazanah lelame ttp berlari berjalan ngn lancar ny . pencarian khazanah lelame nie d mula kn ngn ucu ku . dy selongkar la pixca2 lame zaman aku , adk2 aku n kezen aku y laen . lepas1-1 d selongkar ny , mcm2 pixca y aku jmpe . pixca kne buli laa . pixca bday aku laa . pixca ank jin pon ad . hahhaha



so gelak sakan , kentut kutuk mengetuk mengutuk pon berlaku . kami sume mmg xamik aty pon , jst meningat kn lik memory lme . tyme tu sume xlepas kn peluang tok kentut kutuk antara 1 same y laen . da kne kutuk , ap ag sume ny gelak xnk guling2 la plak kn . hahah so kt cnie aku nk share khazanah y telah d godak godek oleh ucu aku .

y ats tu la ucu aku y selongkar khazanah lame tu . 

nie la kezen aku . y blkng tu aku .

nie kezen aku jgk . abg ngn adk . adk cm ank jin . hehe

adk buli abg . abg nagis~

nie alang . kentut ketot gila tyme nie .

nie lak angah . c tangan kaki buli .

thats alang , angah , abg , adk n ucu

again . c tangan kaki buli .

hey , thats me ! hahah weh , malu ah .

also me ! haha

nie la antara pixca y telah kami selongkar bersame . ble tgk blik , wah ! comel belaka mereka . hahaha

p/s:at the last . dpt pon post lik . haizz -.-"

1 comment:

Fadzlin Mohamed Faisal said...

fuh .memang betol oldschool ^^