Saturday, April 30, 2011

missing -.-"

coco n snowbell hilang !


 mane pulak kena bawak lari nie -.-"


p/s:aku benci kau !

Thursday, April 28, 2011

my little baby

salam . nie aku nk share kan pixca ckit . si comot comel yang bru je lahir 3-4 ari yang lepas .

coco ; yang paling bising kalu d angkat

coco with snowbell

alolololo comel ny coco letak tgn kt situ

coco yang kne sorok dri bapak ny

snowbell kne himpap dgn coco

coco yang alang cabut dari nyusu semate nk amik pixca . hehe

p/s:sy rindu dia *xdak kne mngena pon* hahhahaha

Monday, April 25, 2011

my schedule

my schedule

0600am-bangun tido
0630am-iron baju sekolah+baju keje parent [baik ta ? baik kan , baik kan . haha]
0730am-siap kan sape sape yang nak p kije n sekolah
0745am-siap kan minum pagi atok
0800am-strt online sampai lebam sambil pk ap mao masak . 
0930am-strt masak
1030am-siap masak
1045am-si kecik balik
1130am-siap kan si kecik p sekolah petang
1230pm-siap kan lunch atok
1245pm-continue online . hahaha
1300pm-mandy [baru nak mandy]
1330pm-continue online again n again . hehehe
1400pm-watching tv+online n online
1730pm-siap kan minum petang atok
1900pm-tgu si kecik balik dari sekolah
2030pm-siap kan makan malam atok
2100pm-pakcik+makcik aku dtg tgk atok
2300pm-kemas uma
2330pm-lepak kejap , penat wooooo
0000am-mandy [mndy malam pulak]
0030am-gayot ngn incik sepet [kalu ase nk gayot laa]
0030am-guling guling atas katil
0130am-tyme to sleep 

nie la schedule aku selama aku dok kt uma nie . aku pon xley tido lewat , nt ngntok nk buat kije . hahaha da mcm budak sekolah jgk laa . schedule tu akn berulang sampai laa sesi persekolahan bertukar . tu pon ta sure nt tukar sume ke tak . hihihih

p/s:penat laaa . incik sepet , meh tolong urut kan cik buntang nie . penat wooo~ hehehhe
p/s/s:aku da ad anak  meow bru . 4ekor . 3ekor putih n ag 1ekor tu ad tiga kaler , jantan lak tu . perghh kne jge molek2 nie . hehe nt da besa kaut tu~

Saturday, April 23, 2011

im confused !

i'm confused with myself -.-"





oke , bye >.<

p/s:pening pk kenapa confused ngn dri sndri .

Wednesday, April 13, 2011

nak awak tau ^^

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan jatuh cinta,
lelaki itu tidak semestinya punya segalanya
tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata,
itu bukan bermakna dia lemah,
tetapi dia sedang mencari kekuatan
untuk terus tabah menyintai lelaki itu.

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan marah,
memang dia tidak mampu mengawal perasaannya
tapi percayalah, itulah maknanya
dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu.

Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh.
Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang,
semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.

Andainya lelaki tahu..
Apabila perempuan bercakap banyak,
dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas,
tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.

Andainya lelaki tahu..
Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah,
itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya,
tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik,
bukan untuk dirinya,
tetapi untuk masa depan anda.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda,
bukan bermakna dia tidak sayang..
tetapi dia terlalu sayangkan anda
dan masih menganggap anda anak kecil
yang masih memerlukan sepenuh perhatian.

Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya,
anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi.
Naluri keibuannya sangat kuat.
Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan merajuk,
jangan kata dia mengada-ngada.
Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit
atau hadiah sedozen,
tetapi cukup dengan perhatian
yang boleh buat perempuan rasa dihargai.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’,
itu tidak bermaksud dia tidak menyintai
tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya,
bukan hanya hadir dari kata-kata
tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu,
dia benar-benar maksudkannya.
Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu,
jangan percaya kata-katanya
kerana dia hanya mahu menguji kamu.
Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya.
Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya.

Selagi dia dengan kamu, percayalah,
walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya
tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan menjadi degil,
dia bukan bermaksud untuk menjadi degil
tapi dia mahu melihat
sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya.

Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut.
Andai kena caranya,
jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan berkata,
“tolong tinggalkan saya!”,
dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya.
Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja.

Apabila dia kembali tenang,
percayalah dia akan mencari anda semula.
Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda.
Perempuan sukar untuk mengawal perasaan.
Dia terlalu emosional.
Tapi dialah yang paling menyayangi anda
dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.

Andai lelaki tahu..
Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu
dengan perbezaan yang tersendiri.
Tetapi sekiranya mereka saling memahami,
mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan.

Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali.
Di sebalik air matanya,
tersimpan seribu satu kekuatan
yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya.

Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah
tapi dia punya kekuatan tersendiri
yang bisa menggoncang dunia
dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya.

Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda
kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja
tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyokong anda
dan membuatkan hidup anda lebih sempurna.
Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu
yang terbaik untuk anak2 anda 

p/s:pinjam kt member dr fb ^^