Wednesday, May 30, 2012

budak-budak comel :)

as'salamualikum :) prghhh ! berhabuk mr blog aku nie . errr bile lak aku bela labah2 nie ? sawang sana sini . haha mai bersih kn kejap~ oke cukup .

saje jenguk kejap mr blog nie plus saje nak share cinta baru aku . hehe asal cinta mesti fikir lelaki kan . haishh , malas nak bersayang2 dengan lelaki skng nie. nak sayang2 cinta baru aku nie jee . haha oke tipu , aku nak sayang2 dengan lelaki bile aku dah nikah je nanti  *maluu* 

budak2 nie suka tanya aku "kak , bile nak kawen?" calon pon xdak , cemane nak kawen . hahah bile ada nanti ada laa undangan tok korang semua *wink wink* hehe soo tunggu saje laa ea :p

malas mengarut lebih2 , meh nk share cinta baru aku :p hahaha

ketot dan quchi

sedap tidoq

nelly and quchi

comel macam aku kan . haha

dia sangat petah berkata-kata

geram saje dengan mereka

salomaa gitu~

mata besaq~

with meow from iman

comellllllll sangat budak niee

p/s:mrs _______________ to be ^_^ hahah

No comments: